Biznes

Bilety jak świeże bułeczki

Kolejki przed kolekturami biletowymi, przeciążenie serwera systemu sprzedaży internetowej PKM Jaworzno – tak wyglądały pierwsze dni z nowym biletem rocznym w ofercie. W pierwszym tygodniu sprzedaży aż 3.807 mieszkańców zdecydowało się na jego zakup! Bilety „idą jak świeże bułeczki”.

Wyniki sprzedaży PKM Jaworzno z pierwszego tygodnia po wprowadzeniu biletu rocznego w cenie 180 zł (90 zł ulgowy) przeszły najśmielsze oczekiwania. Z nowej oferty skorzystało niemal natychmiast 3.807 mieszkańców. Spośród nich 2.156 zakupiło bilety roczne normalne, a 1.651 ulgowe.

W tym samym okresie pozostałe rodzaje biletów okresowych (tygodniowy, miesięczny, kwartalny i półroczny) zakupiło łącznie 850 osób. Dysproporcja jest zatem olbrzymia. Jeśli ten trend się utrzyma, będzie można mówić o wypieraniu innych rodzajów biletów przez ofertę rocznego abonamentu.

Nie zapominajmy też, że mamy czerwiec, czyli koniec roku szkolnego. Część rodziców zapewne przesunie zakup nowego biletu dla swych dzieci dopiero na okres powakacyjny. Kolejnego szczytu sprzedażowego można się zatem spodziewać z początkiem września.

Click to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze

To Top