Sytuacja związana z pandemią koronawirusa SARS CoV-2 i wprowadzeniem w kraju stanu zagrożenia epidemicznego zmienia funkcjonowanie służby zdrowia w najbliższych tygodniach. Przychodnie przeszły na tryb telemedycyny i zanim zdecydujesz wybrać się do lekarza – najpierw koniecznie zadzwoń do przychodni!
Praktycznie wszystkie przychodnie zostały postawione w stan podwyższonej gotowości, a pracownicy służby zdrowia robią co mogą, by zatrzymać rozwój epidemii. By w przychodniach nie gromadzili się chorzy, którzy mogliby zagrażać innym pacjentom, a także pracownikom służby zdrowia, przed wizytą zalecany jest obowiązkowy kontakt telefoniczny.
– Zespół Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. prosi Pacjentów o wybieranie formy kontaktu telefonicznego placówkami medycznymi poprzez Centralną Rejestracją Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp z o.o. Jaworznie – numer telefonu (32) 616 34 79. Centralna Rejestracja umożliwi Państwu zamówienie wizyty telefonicznej dzięki której możesz otrzymać:
- zalecenia
- e-zwolnienie
- e-receptę
- sugestię bezpośredniej wizyty w placówce lub kontaktu ze stacją sanitarno-epidemiologiczną, jeśli będzie taka konieczność.
Z uwagi na bezpieczeństwo Pacjentów podczas rejestracji do lekarza POZ zostaną Państwo poproszeni o krótką ocenę stanu Swojego zdrowia związaną z zagrożeniem koronawirusem. Personel udzieli Państwo także wszelkich informacji dotyczących postępowania w przypadku podejrzenia zachorowania na koronawirus – czytamy w komunikacie ZLO.
Podobne zmiany wprowadził dotyczące Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej w Jaworznie wprowadził Szpital Wielospecjalistyczny. W nocy w w weekendy porady udzielane są wyłącznie telefoniczne. Pacjencji, którzy chcieliby skorzystać z usług Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej w Jaworznie powinni zadzwonić pod numer telefonu (32) 616 35 79.
Po rozmowie telefonicznej, lekarz dyżurny zadecyduje o zasadności osobistego stawienia się w tutejszej placówce. Przypominamy, że nocna i świąteczna opieka zdrowotna to świadczenia w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej udzielane od poniedziałku do piątku w godzinach od 18.00 do 8.00 dnia następnego oraz w soboty, niedziele i inne dni ustawowo wolne od pracy w godzinach od 8.00 do 8.00 dnia następnego.
Także w przychodniach Elvity zarządzanych przez PZU udzielane są obecnie teleporady, poniżej podajemy numery telefonów:
Przychodnia na ul. Gwarków:
-
Telefony: (32) 754-93-91, (32) 754-93-92, (32) 754-93-56
Dodatkowo:
-
STOMATOLOGIA – PRZERWA W UDZIELANIU PORAD W DNIACH 17.03. – 20.03.2020 Z POWODU ABSENCJI PERSONELU
-
MEDYCYNA PRACY – TERMINY UMAWIANE TYLKO TELEFONICZNIE – TEL. 32 754-93-15
-
PRACOWNIA RTG – TYLKO PILNE PRZYPADKI TEL. 32 754-93-78
-
LABORATORIUM – TYLKO PILNE PRZYPADKI TEL. 32 754-93-75
-
PRACOWNIA FIZJOTERAPII – PRZERWA W UDZIELANIU PORAD W DNIACH 16.03. – 27.03.2020 Z POWODU ABSENCJI PERSONELU
-
GABINETY ZABIEGOWE – REALIZACJI ZLECONYCH INIEKCJI, OPATRUNKÓW
-
WNIOSKI RECEPTY – KONTYNUACJA LEKÓW STAŁYCH – WERSJA ElEKTRONICZNA WNIOSKU NA ADRES MAILOWY: receptygzla@elvita.pl LUB WNIOSKI W WERSJI PAPIEROWEJ – SKRZYNKA PRZY WEJŚCIU DO PRZYCHODNI
Przychodnia na ulicy Partyzantów:
-
Telefony: (32) 753-53-34, (32) 752-45-16
DODATKOWO:
-
MEDYCYNA PRACY – TERMINY UMAWIANE TYLKO TELEFONICZNIE – TEL. 32 752-45-15
-
PRACOWNIA RTG na Gwarków – TYLKO PILNE PRZYPADKI TEL. 32 754-93-78
-
LABORATORIUM – TYLKO PILNE PRZYPADKI
-
GABINETY ZABIEGOWE – REALIZACJI ZLECONYCH INIEKCJI, OPATRUNKÓW
-
WNIOSKI RECEPTY – KONTYNUACJA LEKÓW STAŁYCH – WERSJA ELEKTRONICZNA WNIOSKU NA ADRES MAILOWY: receptycmt@elvita.pl LUB WNIOSKI W WERSJI PAPIEROWEJ – SKRZYNKA PRZY WEJŚCIU DO PRZYCHODNI
Także przychodnia Pro-Familia-Med w Szczakowej do odwołania prowadzi rejestrację pacjentów tylko przez telefon. Z przychodnią można skontaktować się pod numerem telefonu: (32) 616 22 37.
